دیــدَن عَـکسَت تَـمــآم سَهمــ مَــن است،
از "تـــو "
آن را هَـم جیره بَـــندی کَردِه امـــ
تــ آ مَبــآدآ
تَــوقُــعش زیاد شَـــود!!
دِل اســت دیـــگر ...
ممکن اســت فَــردا خودَت را از مــن بــِخواهـَد!...

دِل کــَندَن اَگــَر راحـــَت بود،
کهـ فــَرهاد به جــآی بیســُتون دِل میکــــَند
ما را در سایت LOoVE دنبال میکنید
برچسب: خاطره اسدی,خاطره حاتمی,خاطره ها,خاطره چت,خاطره پروانه,خاطره شب زفافم,خاطره نویسی,خاطره حب,خاطره جميله,خاطره عن الاب, نویسنده: بازدید: 83