
کوله بارَم بَر دوش، سَفری باید رفت،سفری بی همراه،گُم شدن تا ته تنهایی مَحضـ ،یار تنهایی من با من گفت:هر کُجا لرزیدی،از سفرترسیدی،تو بگو، از ته دل...من خُــ ـدا را دارم.... xa0 Quere meComo te camelo yoQuere meComo te amo yoEs un amor possibleDe que amor que yo tenia lo guardabaDe que amor que yo tenia lo guardabaEs como un sueno y volvera yeY ya volvera ver...
ادامه مطلب
xa0 تـَـنهآيــے يَــعنے ؛ xa0 ذِهنـَـمـ پـُـر اَز تو ، خــآلے از ديگـَـرآن اَستـــ ... xa0 امــآ xa0 کِـنآرَمـ خــآلے اَز تو ، پُــر از ديگـَـرآن اَستـــ ... xa0 xa0جادوگر قصه ساز منـ ! گیراییـ چشمانتـ محصولـ ِ کدامـ معجونـ استـ کـ ِ اینـ چنینـ از پایــ درمـ میاورد... ...
ادامه مطلب