
دیــدَن عَـکسَت تَـمــآم سَهمــ مَــن است،از "تـــو "آن را هَـم جیره بَـــندی کَردِه امـــتــ آ مَبــآدآ تَــوقُــعش زیاد شَـــود!!دِل اســت دیـــگر ...ممکن اســت فَــردا خودَت را از مــن بــِخواهـَد!... دِل کــَندَن اَگــَر راحـــَت بود، کهـ فــَرهاد به جــآی بیســُتون دِل میکــــَند...
ادامه مطلب
xa0 تـَـنهآيــے يَــعنے ؛ xa0 ذِهنـَـمـ پـُـر اَز تو ، خــآلے از ديگـَـرآن اَستـــ ... xa0 امــآ xa0 کِـنآرَمـ خــآلے اَز تو ، پُــر از ديگـَـرآن اَستـــ ... xa0 xa0جادوگر قصه ساز منـ ! گیراییـ چشمانتـ محصولـ ِ کدامـ معجونـ استـ کـ ِ اینـ چنینـ از پایــ درمـ میاورد... ...
ادامه مطلب